Bentley Vilnius

Laiko mašina pagal „Bentley“

2022.03.17

Joks kitas prieškarinis „Bentley“ modelis taip neįsirėžė į istoriją kaip „4½-litre Blower Bentley“. Tiesa, jis niekada nelaimėjo ilgų distancijų lenktynių, bet buvo akivaizdžiai greičiausias lenktyninis automobilis tais laikais. 1930 metais raudonas „Blower Bentley“ tapo greičiausiu Bruklando trasoje, o jo užfiksuotas 222 km/val. greičio rekordas buvo pagerintas tik po dvejų metų su automobiliu, kuris turėjo penkiskart didesnį variklį.

„Blower Bentley“ įkvėpė sero Timo Birkino – žymaus britų lenktynininko ir „Bentley“ komandos vairuotojo – ryžtas išspausti kiek galima daugiau galios iš tuometinių „Bentley“ modelių. Nepaisant to, kad „Bentley“ įkūrėjas ir tuometinis vadovas Walteris Owenas Bentley galios ieškodavo didindamas variklio darbinį tūrį, T. Birkinas susižavėjo tuo metu tik pradėjusia atsirasti turbokompresorių technologija, be kurios šiandien neįsivaizduojamas joks greitas automobilis.

Britiškos meistrystės tradicijos

Nuo pat „Blower Car Zero“ projekto pradžios „Bentley Mulliner“ siekė įtraukti pačius geriausius specialistus visoje Didžiojoje Britanijoje, kad sukurtų „Blower Continuation Series“ komponentus tokiu būdu, kuris atspindi projekto filosofiją – naudojant tradicines technologijas, perduodamas iš kartos į kartą.

Ikoniškieji „Blower“ priekiniai žibintai buvo atgaivinti „Vintage Headlamp Restoration International“ gamykloje, Šefilde. Ši tėvo ir sūnaus komanda visame pasaulyje garsėja savo įgūdžiais dirbant su sidabru ir sugebėjimu pagal originalias specifikacijas sukurti senovinio dizaino automobilių žibintus.

„Blower Car Zero“ važiuoklė buvo rankomis sukurta iš storų plieno lakštų, naudojant karštų kniedžių metodą. Šis darbas buvo patikėtas netoli Derbio miesto įskūrusiai „Israel Newton & Sons“ kompanijai, kuri jau 200 metų tradiciškai gamina garo lokomotyvų katilus. Būtent tokių įgūdžių reikia norint formuoti metalą tradiciniu būdu.

Tuo tarpu senovinių automobilių radiatorių gamintojas „Bicester Heritage“ tiksliai atkūrė tam tikrus pagrindinius „Blower“ komponentus. Pavyzdžiui, iki veidrodžio blizgumo nupoliruotą nikelio ir sidabro lydinio radiatoriaus korpusą bei rankomis išformuotą degalų baką.

Šiandien gatvėse greičiausiai nepamatysite lengvųjų automobilių, kuriuose vietoje amortizatorių ir spyruoklių būtų sumontuotos lingės. Todėl rasti, kas autentiškai ir rankomis atkurtų „Blower“ pakabą, buvo nelengva užduotis. „Bentley Mulliner“ padalinys šį darbą patikėjo „Jones Springs“ gamintojui, kurio istorija prasideda nuo tų laikų, kai pakabas automobiliams gamino kalviai.

Rodyti daugiau

Tik 12 modelių

Sukurti „Blower Car Zero“ prireikė daugiau nei 40 tūkst. kruopštaus darbo valandų. Dabar prototipinis modelis turės įveikti patvarumo bandymus vis sunkesnėmis sąlygomis. Bandymų programa buvo sukurta taip, kad atspindėtų 35 tūkst. kilometrų realaus važiavimo. Tuo tarpu 8 tūkst. iš jų – lenktyniniu režimu, imituojant garsiuosius ralius kaip „Mille Miglia“ ir „Pekinas-Paryžius“. Tik pasibaigus bandymams, bus pradėta istorinio „Blower Bentley“ gamyba.

Be jokios abejonės tai bus itin riboto leidimo modelis. Kalbant trumpai, „Bentley Mulliner Classics“ pagamins tik 12 tokių modelių ir visi jau yra užsakyti. Nepaisant to, šis projektas parodo, kad britiška meistrystė ir meilė savo amatui yra nepavaldūs laikui. Šios vertybės atsispindi ir šiandieniniuose „Bentley“ modeliuose, kurių unikalumą kūrė „Mulliner“ padalinys. Artimiau susipažinti su rankomis kuriama prabanga ir „Bentley“ modelių gama galite „Bentley Vilnius“ atstovybėje

Rodyti daugiau

Kontaktai

Sutarkite susitikimą Bentley namuose Vilniuje.

BENTLEY VILNIUS
Konstitucijos pr. 21B
08130 Vilnius

Automobilių pardavimas

  • Pirmadieniais - penktadieniais
    9:00 - 18:00
  • Daugiau informacijos telefonu:
    +37064911116

Popardaviminis aptarnavimas

  • Pirmadieniais - penktadieniais
    9:00 - 18:00
  • Daugiau informacijos telefonu:
    +37064911116