Bentley Vilnius

„Airline Seat Specification“ – labiausiai į gerą savijautą orientuotas salonas pasaulyje

2022.07.08

Naujasis „Bentayga EWB“ modelis su prailginta ratų baze ir „Airline Seat Specification“ salonu gali pasigirti pažangiausiomis automobilio sėdynėmis rinkoje. Jos reguliuojamos 22 kryptimis ir čia pirmąkart pasaulyje panaudota automatinė klimato jutimo sistema. Taip pat sėdynėse veikia pažangi laikysenos reguliavimo technologija, kuri gale leis pasijausti lyg „Mulsanne“ limuzine.

 

 

Gale sėdinčiam keleiviui pasirinkus norimą temperatūrą iš septynių skirtingų lygių, sėdynėje esanti automatinė klimato jutiklių sistema kas 25 milisekundes nuskaito keleivio kūno temperatūrą ir drėgmę odos paviršiuje 0,1 °C tikslumu. Tada sistema gali nuspręsti, ar įjungti šildymą, vėdinimą ar abu tuo pačiu metu, kad keleivio temperatūra užtikrintų gerą savijautą (angl. Wellbeing).

Tuo tarpu laikysenos reguliavimo sistema automatiškai atlieka mažus judesius pagal keleivio sėdėjimo padėtį ir ten, kur kūnas spaudžiasi labiausiai. Naudodama algoritmą, sukurtą bendradarbiaujant su chiropraktiku, sistema per per tris valandas gali keisti sėdynės formą 177 vietose, šešiose visiškai nepriklausomose slėgio zonose. Taip keleiviams pagerinamas komfortas ir sumažinamas nuovargis visos kelionės metu. Laikui bėgant subtiliai keičiant sėdynės paviršiaus formą, nė viena kūno vieta nepatiria nuovargio, o tai reiškia, kad sėdinčiajam visada patogu.

 

 

50 procentų iki šiol užsakytų „Bentayga EWB“ modelių turėjo „Airline Seat Specification“ saloną. Tai puikiai iliustruoja naują prabangos etaloną, o keliaujantiems – patogiausias keliones.

 

Automatinė klimato kontrolė

„Airline Seat Specification“ salono sėdynės yra pirmos tokios, kurios jutiklių pagalba nuolat matuoja abiejų gale sėdinčių keleivių kūno temperatūrą ir drėgmę. Visa tai daroma su neįtikėtinai maža paklaida – 0,1°C kas 25 milisekundes

Keleivis optimalią kūno temperatūrą gali rinktis iš septynių nustatymų. Jutikliai matuoja ir tiesiogiai renka duomenis, kad nustatytų, koks turėtų būti sėdynių šildymo, vėsinimo ir vėdinimo intensyvumas, o kūnas išlaikytų optimaliausią temperatūrą. Iš pradžių sėdynė veikia efektyviai ir greitai įjungia sėdynių šildymo ir vėdinimo sistemas, kad būtų pasiekta norima temperatūra.

 

 

Vėliau sistema palaiko optimalią šilumą komfortui visos kelionės metu bei švelniai reguliuoja sėdynės klimato sistemą, kad būtų palaikoma nustatyta temperatūra. Bandymų metu paaiškėjo, kad žmogus gali pastebėti tik 1–2°C paviršiaus temperatūros pokytį, tačiau sistema žymiai nuodugniau ir nuolat stebi faktinę temperatūrą. Todėl ši sėdynių klimato kontrolės sistema žino, ko keleiviui reikės dar prieš jam suvokus. Tiesiogiai renkami duomenys leidžia sistemai autonomiškai keisti temperatūra ir užtikrina komfortą, kuriam nereikia žmogaus įsikišimo.

 

 

„Auto Climate“ sistema turi septynis nustatymus (neutralų ir šešis kitus) bei galimybę rinktis veikimą  tik nugaros arba pagalvėlės srityje. Septyni nustatymai nėra išdėstyti linijiniu būdu ir buvo sukurti atlikus išsamius keleivių bandymus kartu su pirmaujančiais šios srities tyrėjais. Remiantis klinikiniais duomenimis, tyrimai parodė:

  • Nuo 75 iki 80 procentų žmonių naudos padėtį 0 (neutralus nustatymas) kuri veikia nuolat, be jokio reguliavimo. Toks nustatymas leidžia jaustis optimaliai patogiai, o jo veikimas buvo nustatytas atliekant testus, kuriuose dalyvavo skirtingi keleiviai. Bandymai vyko įvairiomis aplinkos sąlygomis.
  • 15–20 procentų keleivių naudos +1 arba -1 nustatymus (pagal asmeninį pasirinkimą), o sistemos vėliau reguliuoti nereikės, nes ji automatiškai palaikys šiltesnę arba vėsesnętemperatūrą.
  • Tikėtina, kad maždaug 5 procentai keleivių tam tikromis dienomisrinksis intensyvesnius nustatymus +2 arba -2. Pavyzdžiui, +2 būtų naudojamas nugaros maudimui malšinti šildymu. Tuo tarpu -2 nustatymas būtų naudojamas kai keleivis blogai jaučiasi ir nori jaustis šiek tiek vėsiau.
  • Nustatymai +3 ir -3 skirti pakelti arba atvėsinti temperatūrą nuo įprastos vidutinės. Šių nustatymų bandymai buvo atliekami ekstremalioms klimato sąlygomis arba tais atvejais, kai tiriamieji keleiviai turėjosusirgimų, kurių simptomams mažinti reikia visiškai kitokios kūno temperatūros nei normali.

Automatinė klimato sistema naudoja esamas sėdynių šildymo technologijas, tačiau čia buvo sukurtas naujas sėdynių vėdinimo ventiliatorius, galintis pernešti maždaug 80 procentų daugiau oro nei ankstesnė sistema. Taip sunaudojama mažiau energijos nei naudojant ligšiolinę sėdynių klimato sistemą. Tuo tarpu veikiant automatinio klimato režimui, visos sistemos energijos suvartojimas yra maždaug 40 procentų mažesnis nei tokiu atveju, jei keleivis temperatūrą reguliuotų rankiniu būdu.

 

Laikysenos reguliavimas

Nepaisant to, kad yra sukurta daug sistemų, mažinančių nuovargį, pavyzdžiui, sėdynių masažas, bet laikysenos reguliavimo sistema yra visiškai naujas žingsnis šioje sferoje. Ji veikia aktyviai reaguodama ir subtiliai naudodama minkštas pneumatines zonas, reguliuoja spaudimą tarp kūno ir sėdynės. Ši sistema nepasižymi linijiniais ar dvimačiais judesiais, kurie būdingi elektra valdomoms sėdynėms. Ji naudoja trimatį judesį, kad sumažintų spaudimą tam tikruose taškuose. Judesius valdo sudėtingi algoritmai, sukurti bendradarbiaujant su chiropraktiku, kuris dirba su klientais, patiriančiais diskomfortą ilgose kelionėse automobiliu.

 

 

Bendradarbiaudami su specialistais iš „Comfort Motion Global“ (CMG), „Bentley“ sukūrė mokslu paremtą pneumatinę laikysenos reguliavimo sistemą. CMG jau keletą metų dirba nuovargio mažinimo srityje ir atlieka medicininius tyrimus, kurie patvirtina laikysenos koregavimo naudą patogumui ir gerai savijautai.

Sukuriant subtilius judesius sėdynės paviršiaus zonose, atpalaiduojami įsitempę kūno audiniai, o kitose srityse – spaudimas didinimas. Tai suteikia kūnui galimybę natūraliai atsipalaiduoti tiesiog automobilyje. Laikysenos keitimo judesiai nežymiai keičia nugaros ir galūnių padėtį ir taip suaktyvina kraujotaką. Tai ypač mažina diskomfortą apatinėje nugaros dalyje ir kojose, todėl keleiviai daug ilgiau išlieka budresni ir susikaupę.

„Bentley Bentayga EWB“ „Airline Seat Specification“ salono sėdynės turi specialius šonus ir pažangius minkštus sluoksnius viduje. Visi šie sprendimai puikiai dera su automobilio važiuokle. Veikiant harmoningai užtikrinimas važiavimo komfortas, o keleiviai lieka apsaugoti nuo kelio keliamos vibracijos.

Reguliuojami sėdynių šonai gali keistis, pagal skirtingą keleivio kūno formą ir sudėjimą. Tuo tarpu išskleidžiamos kojų ir pėdų atramos leidžia keleiviams rasti geriausią sėdėjimo poziciją ilgoje kelionėje.

 

 

Tyrimai parodė, kad aktyvus kūno svorio palaikymas sumažina nuovargį, kuris gali sukelti psichinę įtampą ar dėmesingumo praradimą. Taip pat įrodyta, kad natūrali laikysena sumažina raumenų įtampą.

„Bentley Bentayga EWB“ „Airline Seat Specification“ salone taip pat yra papildomas atlošų ir pagalvėlių reguliavimas, elektra valdomas galvos atramos aukštis bei iš priekinės sėdynės išsiskleidžianti kojų atrama gale sėdintiems keleiviams. Pastarieji taip pat galės pastumti priekinę keleivio sėdynę į priekį, naudodami VIP režimą.

 

Technologijomis paremta meistrystė

Kartu su sistemomis, užtikrinančiomis automatininę klimato kontrolę ir laikysenos reguliavimą, „Airline Seat“ salonas pasižymi technologijomis, kurios slypi rankomis kurtoje odos apdailoje. 12 tylių elektrinių variklių suteikia galimybę sėdynę reguliuoti 22 kryptimis, kad vartotojas galėtų atrasti sedėseną pagal savo kūno formą tiek darbui, tiek poilsiui. Variklius jungia trys pažangūs pneumatinių vožtuvų elektroniniai valdymo blokai. Tuo tarpu variklių ir vožtuvų darnų veikimą prižiūri pagrindinis „Seat Motion & Wellbeing“ valdymo kompiuteris.

Kontaktai

Sutarkite susitikimą Bentley namuose Vilniuje.

BENTLEY VILNIUS
Konstitucijos pr. 21B
08130 Vilnius

Automobilių pardavimas

  • Pirmadieniais - penktadieniais
    9:00 - 18:00
  • Daugiau informacijos telefonu:
    +37064911116

Popardaviminis aptarnavimas

  • Pirmadieniais - penktadieniais
    9:00 - 18:00
  • Daugiau informacijos telefonu:
    +37064911116